.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگيري سارق احشام در بهشهر

رئيس پليس بهشهر در يكي از گزارشات هفتگي خود از به دام افتادن دو سارق احشام حين سرقت در اين شهرستان خبر داد.

نورعلي سيف‌زاده درباره اين دستگيري تشريح كرد: برابر گزارش كلانتري 11 هفت تير، اكيپ گشت، حين گشت‌زني در ميدان شير كمربندي بهشهر به دو نفر كه در حال ورود به دامداري بودند مظنون و در بازجويي اوليه از آنها متوجه شدند كه مهدي- الف فرزند محمد علي 26 ساله ساكن منطقه گلشهر و محمد علي ـ الف فرزند ابوالحسن 21 ساله ساكن روستاي پارم بهشهر در حال سرقت از دامداري عباس ـ پ 53 ساله بودند.

وي درباره سارق ديگر احشام در هفته گذشته گفت: شخصي به نام م ـ ابراهيم پور 30 ساله به كلانتري مراجعه و اظهار كرد؛ چند راس از گوسفندانش از دامداري به سرقت رفته است، در پي اين گزارش و پس از تحقيقات، شخصي به هويت ح- موسوي دستگير و علاوه بر اعتراف به سرقت، مالخر به نام ش- نامدار 26 ساله را هم معرفي كرد.

سيف زاده افزود: گوسفندان به سرقت رفته، كشف و به صاحبش تحويل داده شد.

وي درباره دستگيري دو سارق ديگر كه در هفته گذشته حين سرقت از منزل دستگير شدند، اظهار داشت: دو نفر به نام‌هاي ع- ش فرزند قاسم 26 ساله و ن- قلندري فرزند نبي‌الله 22 ساله ساكنين گلشهر، حين سرقت دو تخته فرش 12 و 6 متري از منزل م- نيكخواه فرزند عابدين 55 ساله ساكن كشتارگاه قديم دستگير شدند.

رئيس پليس بهشهر همچنين از كشف دو موتور سيكلت در پي دستگيري شخصي كه توزيع‌كننده مواد مخدر هم بود، خبر داد و تصريح كرد: ع- يخكشي كه درباره كشف مواد مخدر دستگير شده بود در بازجويي‌هاي به عمل آمده به سرقت دو فقره موتورسيكلت در خيابان امام (ره) و كوي فرهنگيان اعتراف كرد، در اين ارتباط با شخصي به نام ف ـ توتونچي 20 ساله به عنوان مالخردستگير و موتورسيكلت ها هم شناسايي و به صاحبانشان تحويل داده شد.

وي درباره آتش‌سوزي يك انبار كاه در ماليكلاي خليل شهر بهشهر هم گفت: انبار كاه در يك واحد دامداري قرار داشت و متعلق به ه- گرنامي فرزند احمد 43 ساله ساكن بهشهر بود كه حدود يكهزار دسته كاه در آتش سوخت.

سيف زاده، افزود: آتش توسط آتش نشاني خاموش شد، خسارت جاني نداشت اما علت حادثه در دست بررسي است./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.